P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts
P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts

Pasūtījumi internetā

Vasaras riepas

Vasaras riepas atļauts lietot no 1. marta līdz 1. decembrim. To riepu gumijas sastāvs un protektora zīmējums ir izstrādāts tā, lai tās nodrošinātu maksimālu braukšanas komfortu, efektīvu bremzēšanu un lielisku vadāmību uz sausiem un mitriem ceļiem, ja gaisa temperatūra pārsniedz +7 °С.  Dažādiem braukšanas stiliem un apstākļiem speciāli tiek izstrādāti tiem piemēroti riepu tipi, lai ik katrs autovadītājs var atrast sev piemērotākās vasaras riepas.

Riepu ražotāji turpina uzlabot un attīstīt riepu izgatavošanas tehnoloģijas, lai tās palīdzētu samazināt degvielas patēriņu, trokšņa līmeni un līdz ar to arī CO2 izplūdi – tātad gaisa un skaņas piesārņojumu, vienlaikus arī uzlabojot riepu saķeres rādītājus gan uz sausa, gan slapja asfalta. Izvēloties vasaras riepas, svarīgi sekot ne tikai to rādītājiem uz riepu uzlīmes, bet arī vadīties pēc sava braukšanas stila un apstākļiem. Labāki rādītāji būs novērojami gludām, sportiska tipa vasaras riepām, bet tās nesniedz efektivitāti bezceļos.

Latvijā ar vasaras riepām ir atļauts braukt no 1.marta līdz 1.decembrim

Izvēlies vajadzīgo riepu izmēru

Pieejamība:

Populārākās vasaras riepas

Skatīt visas vasaras riepas

Labākās cenas garantija

24h piegāde

Riepu montāža

Disku remonts

Labākie speciālisti

70000 riepu uz vietas

Riepas ir svarīgākais faktors auto drošībā uz ceļa. Tās ir vienīgā auto sastāvdaļa, kas ik katru braukšanas mirkli nonāk tiešā saskarē ar ceļa virsmu un katru gadu miljoniem autovadītāju visā pasaulē saviem spēkratiem izvēlas riepas vasaras sezonai. Tāpēc šeit esam apkopojuši visu informāciju, lai arī Tu varētu izvēlēties savam braukšanas stilam un budžetam piemērotākās vasaras riepas.

Vasaras riepas atļauts lietot no 1. marta līdz 1. decembrim. Tās ir izstrādātas tā, lai nodrošinātu izcilu manevrētspēju, augstu braukšanas komfortu un efektīvu bremzēšanu. Vasaras riepas, to īpašā gumijas sastāva dēļ, ir paredzētas braukšanai, kad gaisa temperatūra ir augstāka par 7°C. Zem 7°C temparatūras, veiktspēja strauji pasliktinās!

Lai veiktu pareizo izvēli, Tev jāzina:

  • Kādi ir bīstamākie braukšanas apstākļi, braucot vasarā;
  • Jaunas budžeta klases vasaras vai lietotas premium?
  • Vai riepu izlaiduma gadam ir nozīme;
  • Braukšanas ātrums dažādos apstākļos;
  • Vasaras riepu tipi;
  • Apzīmējumi;
  • Riepu klases;
  • Kad nepieciešams uzstādīt vasaras riepas?
https://www.youtube.com/watch?v=ynMA4MPmKTI

Bīstamākie braukšanas apstākļi vasarā

Pastāv maldīgs priekšstats, ka vasaras riepu izvēle ir mazāk svarīga, nekā ziemas riepu izvēle. Daudzi vasarā izvēlas pārvietoties ar pusnodilušām vasaras vai pat pagājušās sezonas ziemas riepām. Balstoties uz to, ka vasarā ir krietni labvēlīgāki braukšanas apstākļi, autobraucēji neaizdomājas, ka riskē ar savu un apkārtējo veselību vai pat dzīvību, nepareizi izvēloties vasaras riepas.

Vasarā, braukšanas ātrums un satiksmes dalībnieku skaits palielinās – uz ceļiem parādās bērni, velosipēdisti un motociklisti, turklāt, bieži novērojami arī pārgalvīgi autobraucēji. Negaisa laikā, raksturīgi intensīvi nokrišņi, kas krietni palielina akvaplanēšanas risku.

AKVAPLANĒŠANA

Akvaplanēšana ir bīstama parādība, kas rodas stipra lietus, nepareizi izvēlēta ātruma un nepietiekami laba riepu un ceļa virsmas stāvokļa dēļ. Šī parādība pielīdzināma slīdēšanai pa ledu un rodas, kad ūdens riepu priekšā uzkrājas ātrāk, nekā auto svars to var izspiest pa riepas drenāžas kanāliem. Tādējādi, izveidojas ūdens kārta zem riepas, liekot auto, līdzīgi kā ar ūdensslēpēm, slīdēt pa ūdens virsmu.

Vasarā nedrīkst izvēlēties riepas, paļaujoties uz minimālo pieļaujamo protektora dziļumu – 1.6mm.

Ar tik seklu protektoru pastāv akvaplanēšanas risks jau braucot ar 50km/h. Savukārt, jaunas riepas, kuru protektors ir 7-8mm, saglabā saķeri ar ceļu lietū, braucot ar līdz pat 100 km/h.

Jāpiemin, ka akvaplanēšanu ietekmē arī gaisa spiediens riepās. Nepietiekama spiediena dēļ, pat jaunas un labas vasaras riepas var sākt akvaplanēt. Tāpēc iesakām regulāri, it īpaši nokrišņu laikā, pārbaudīt savu riepu stāvokli. Riepu ražotāji, speciāli lietainākajiem pasaules reģioniem, izstrādā “lietus riepas”. Ja arī Tu vēlies maksimāli nodrošināties pret akvaplanēšanas risku, izvēlies lietus riepas MMK riepu centros!

Lietus riepas – vai tās stiprā lietū ir labākas, nekā vasaras riepas?

Lietus riepas tautā pazīstamas, pateicoties Formula1 autosacīkstēm, kur šādas riepas var no riepas kontakta virsmas ar ceļu izvadīt līdz pat 65 litriem ūdens sekundē. Lietus laikā, sacīkstes, kurās piloti nereti pārvietojas ar 300 km/h, bez lietus riepām pastāvēt nevarētu, palielināta akvaplanēšanas riska dēļ Izvēloties Uniroyal Rainsport 5, ik katram pieejamas riepas, kas samazina akvaplanēšanas risku līdz minimumam.

Lai samazinātu akvaplanēšanas risku līdz minimumam, MMK Riepu Serviss speciālisti iesaka izvēlēties jaunas vasaras riepas, kuras inženieri izstrādājuši tieši ar mērķi paaugstināt drošību visbīstamākajās situācijās. Diemžēl, neapdomības dēļ, izvēloties vasarā pārvietoties ar lietotām, pusnobrauktām riepām, daļa satiksmes dalībnieku pakļauj sevi paaugstinātai bīstamībai uz ceļa.

Jaunas vai lietotas vasaras riepas?

Diemžēl, daudzi autovadītāji vasaras sezonā izvēlas piedalīties satiksmē ar pusnodilušām pagājušās ziemas vai tikko iegādātām lietotām riepām. Šāda izvēle ne tikai palielina bīstamību uz ceļa, bet arī ilgtermiņā, pērkot vasaras riepas, ir arī finansiāli neizdevīga.

Izvēloties nodeldēt vecās ziemas riepas vasaras svelmē, autobraucēji bieži vien neaizdomājas vai pat ignorē to, ka inženieri tās radījuši pavisam citiem braukšanas apstākļiem. Protams, tās vēl joprojām, kaut arī sliktāk nekā ziemā, veido saķeri ar ceļu, taču tās nav paredzētas vasarai un bīstamā situācijā ir nedrošas. Ziemas riepas tiek izstrādātas ar mērķi uzlabot saķeri ar sniegu un apledojušu ceļu zemās gaisa temperatūrās. To protektors nav paredzēts lietošanai, kad temperatūras stabiņš pārsniedz 7*C un tās nav radītas ar mērķi samazināt akvaplanēšanas risku. Turklāt, vasarā Saule var uzkarsēt asfaltu pat virs 30°C un ziemas riepas šādos laika apstākļos kļūst bīstamas, krietni palielinot bremzēšanas ceļu.

NO KURIENES NĀK LIETOTAS RIEPAS?

Nav zināms, kā tikušas izmantotas lietotas riepas un kur tās uzglabātas. Nepareizas lietošanas un uzglabāšanas rezultātā, riepu karkasi un gumija noveco un bojājas, braukšanu ar tām padarot bīstamu. Lietotām riepām garantijas nav un pastāv liela iespēja, ka tās var pievilt paaugstinātas bīstamības situācijās. Iegādājoties lietotas riepas, tās nodils pēc vienas sezonas un pēctam vairs lietojamas nebūs. Ļoti svarīgs ir arī riepu ražošanas gads, kam ir tieša saistība ar riepas saķeri ar ceļu.

Lietotas riepas lielākoties tirgū nonāk no pirmās pasaules valstu auto kapsētām, kur veci auto tiek iznīcināti. Šādas riepas pārsvarā ir 7-10 gadus vecas.

Ja izvēle nonāk starp to, vai izvēlēties jaunas budžeta klases riepas vai lietotas premium, 10/10 gadījumos iesakām izvēlēties jaunas budžeta vasaras riepas. Jaunas budžeta klases auto riepas vasaras sezonai vienmēr svaigas, izgājušas kvalitātes kontroli un atbilst visām ES regulām. Turklāt, tām ir dziļš protektors, kas kalpos daudz ilgāk, nekā pusnobrauktas lietotas riepas. Turklāt, vecas riepas dilst krietni ātrāk, nekā jaunas, jo to gumija jau ir sakaltusi.

Vecas vasaras riepas – kas būtu jāzina

Kad esam piemeklējuši vasaras sezonai atbilstošas jaunas riepas svaigu protektoru, kas būs noturīgs pret akvaplanēšanu, jāņem vērā arī riepu vecums. Riepas izlaiduma gads ir viens no svarīgākajiem drošības faktoriem, no kura atkarīga riepas saķere ar ceļu. Visiem gumijas izstrādājumiem ir savs derīguma termiņš, droši, pavēro veikalā izvietotos gumijas izstrādājumus.

Kaut arī gumija pārstrādājas lēni, tā diezgan ātri spēj zaudēt elastību un pat plaisāt, ja netiek uzglabāta pareizos apstākļos. Visdrošākās, protams ir pilnīgi jaunas riepas, kas ražotas 1-2 gadu ietvaros. Kvalitāte arī būtiski neatšķirsies arī nelietotām, jaunām riepām, kuras ražotas 5 gadus atpakaļ, bet uzglabātas labvēlīgos apstākļos. Bīstamākais ir lietotas, vecas riepas, kas ir nobrauktas un izkaltušas. Neskatoties uz brendu, pat ja tas ir Bridgestone, Pirelli, Nokian vai Michelin, vecai, lietotai riepai, atpazīstams uzraksts uz tās sānu borta ir vienīgais vērtīgais, kas tai palicis. Kā jau iepriekš izsecinājām, šāda tipa riepas ir bīstamas ceļu satiksmei. Viennozīmīgi, labāk ir izvēlēties svaigas lētas Ķīnas riepas ar svaigu gumiju, kuras nepievils pat lielos braukšanas ātrumos!

Vasaras riepu specifika un tipi

Daļēji to, kādas vasaras riepas jāizvēlas, nosaka auto tips. Mazākajiem kompaktklases auto, kas pa pilsētas ielām pārvietojas ar R13 vai R14 riepām, dubļu riepas gluži neuzliksi. Tāpēc, pirms izvēlamies jaunas vasaras riepas, būtu jāizpēta, kāda izmēra riepas konkrētajam auto uzstādāmas. Šo informāciju visbiežāk atradīsi auto šofera puses durvju rāmja iekšpusē, zem degvielas vāciņa vai vienkārši auto grāmatiņā, kas parasti atrodas cimdu nodalījumā. Vispareizāk būtu izvēlēties auto inženieru noteikto izmēru, jo tie noteikti, ņemot vērā neskaitāmu daudzumu mainīgo, vislabākajai Tava auto veiktspējai.

Ņemiet vērā:

  • Vasaras riepas nav paredzētas braukšanai visu gadu;
  • 225 – riepas platums (norādīts mm);
  • 50 – riepas augstums (% no riepas platuma);
  • R – radiālās konstrukcijas riepas;
  • 17 – riepas diametrs (collās)
  • 94 – riepas slodzes indekss
  • H – riepas ātruma indekss

Konsultējies ar īstiem riepu speciālistiem, kam riepas ir ikdiena!

Nevari izvēlēties? Mēs Tev palīdzēsim!

Riepu un disku speciālists Zigmārs

23204444

Vasaras riepas un to tipi

Izvēloties vasaras riepas, milzīga nozīme ir tam, kādos apstākļos un kādā braukšanas manierē tās paredzēts ekspluatēt. Nepareiza vasaras riepu tipa izvēle rada būtisku drošības risku.

Standarta vasaras riepas

Standarta vasaras riepas

Izvēloties vasaras riepas, milzīga nozīme ir tam, kādos apstākļos un kādā braukšanas manierē tās paredzēts ekspluatēt. Nepareiza vasaras riepu tipa izvēle rada būtisku drošības risku.

UHP jeb Ultra High Performance vasaras riepas

Kā jau pēc šī tipa nosaukuma var secināt, tās ir augstas veiktspējas vasaras riepas, kas paredzētas dinamiskai un ātrai braukšanai, piemēram, pa automaģistrālēm vai autobāņiem. Tām ir lieliski rādītāji – augsta nodilumizturība, zema rites pretestība, teicama saķere ar sausu un slapju asfaltu. Ja Tev patīk braukt dinamiski un vēlies par savām riepām būt drošs, izvēlies UHP riepas.

UHP vasaras riepas
MO Riepas

Homolgētas vasaras riepas

Atceramies, braukšanai ar jaudīgiem auto lielos braukšanas ātrumos paredzētas homolgētas riepas. Homolgētas riepas ir radītas ar konstuktīvām izmaiņām, kuras pasūtījuši paši auto ražotāji konkrētiem auto modeļiem. Šādas riepas visbiežāk rotā eksotiskus auto, jo, lai tie varētu sasniegt maksimālu veiktspēju, tiem jābūt aprīkotiem ar konkrētām riepām. Standarta riepas jaudīgiem auto ir bīstamas!

Pussliki

Pussliki paredzēti braukšanai pa trasi, taču tos drīkst izmantot arī uz koplietošanas ceļiem. Šim riepu tipam ir izteikti laba saķere un vadāmība lielos braukšanas ātrumos, pateicoties mīkstai gumijai un cietiem sānu bortiem. Šīs riepas nav funkcionālas uz grants ceļiem.

Pussliki-riepas
Highway Terrain vasaras riepas

Highway Terrain vasaras riepas

Highway Terrain riepas paredzētas tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kas ikdienā pārvietojas pa šoseju un grants ceļiem. Tās aprīkotas ar nedaudz rupjāku protektoru, kas labi veido saķeri ar granti un smiltīm. H/T riepas izgatavotas no pastiprināta karkasa, kas ietērpts nodilumizturīgā gumijā, paildzinot šo riepu mūžu. Kaut arī Highway Terrain riepām ir lieliska saķere arī ar sausu un slapju asfaltu, tās ir nedaudz skaļākas un degvielas patēriņš ir nedaudz lielāks, nekā vasaras riepām.

All Terrain riepas

All Terrain riepas, savukārt, paredzētas tiem, kas daudz pārvietojas ārpus pilsētas un asfaltētiem ceļiem, kā piemēram makšķerniekiem, medniekiem, lauksaimniekiem vai gluži vienkārši tiem, kam ikdienā jānokļūst grūti sasniedzamās vietās, vienlaikus nezaudējot arī iespēju komfortabli pārvietoties arī pa asfaltētām ceļa virsmām. Brauciens ar šīm riepām gan nebūs tik kluss un ekonomisks! Meklējot dubļu riepas, lielākā autobraucēju daļa meklē tieši šo riepu kategoriju. Šo riepu galvenais mērķis ir lieliska caurbraucamība. To agresīvā rakstura dēļ, tiek upurēts braukšanas komforts uz asfalta. A/T riepas ir skaļākas un patērē vairāk degvielas, nekā vasaras riepas, taču liela priekšrocība tām ir teicama nodilumizturība, kas rezultējas lielā nobraukumā.

All Terrain riepus
Mud Terrain riepas dubļu riepas

Mud Terrain riepas

Mud Terrain paredzētas bezceļu jeb offroad sportistiem un entuziastiem, kas meklē piedzīvojumus un asas emocijas mežos, purvos, dziļos grāvjos, kā arī upēs – bezceļos. To protektors bieži vien līdzinās traktora protektoram un šīs riepas nav paredzētas šosejai vai pilsētas satiksmei.

Nevari izvēlēties? Mēs Tev palīdzēsim!

Riepu un disku speciālists Zigmārs

23204444

Apzīmējumi

Uz jebkuras vasaras riepas atradīsiet uzlīmi, uz kuras būs norādīti saķeres uz slapja asfalta un rites pretestības rādītāji, kā arī attiecīgās riepas trokšņu līmenis. Šie rādītāji tiek noteikti, balstoties uz datorsimulācijām un universāliem testiem, taču iesakām riepas izvēlēties, balstoties uz savu braukšanas stilu un to, pa kurieni vasarā plāno pārvietoties, nevis pēc uzlīmes uz riepas.

Ir maldinoši domāt, ka par vasaras riepām var spriest tāpat kā par veļasmašīnu – pēc uzlīmes. Kā jau noskaidrojām, katrs vasaras riepu tips paredzēts dažādiem braukšanas apstākļiem. All Terrain un Mud Terrain riepas vienmēr ir ar salīdzinoši zemiem rādītājiem, bet tās ir vienīgais, kas spēs izvest dziļi no meža biezokņa.

Apzīmējumi ir derīgi standarta vasaras un UHP riepu modeļiem, tiem autovadītājiem, kas vasarā grasās pārvietoties tikai pa pilsētu un valsts maģistrālajām autotrasēm.

Degvielas patēriņš

Uzrāda riepas rotācijas pretestību un degvielas ekonomijas līmeni.
Iedala 7 klases – A klasei ir vismazākais degvielas patēriņš, G klasei – visaugstākais

Saķere

Uzrāda riepas saķeri uz slapja ceļa seguma. Izdala 7 klases no kurām A klasei ir augstākais saķeres līmenis, G klasei – zemākais.

Trokšņa līmenis

Uzrāda riepas skaļumu pie ātruma 80 km/h, ko mēra decibelos (dB). Jo augstāks šis skaitlis, jo augstāks trokšņu līmenis. Augsts riepas trokšņu līmenis pasliktinās komforta līmeni auto salonā, kā arī vairos kopējo vides skaņas piesārņojumu.


Kā pareizi izvēlēties braukšanas ātrumu?

Braukšanas ātrums atkarīgs no konkrētajā ceļa posmā pastāvošajiem ierobežojumiem, ceļa seguma kvalitātes un laikapstākļiem. Kaut arī Latvijā ir ceļa posmi, kuros vasarā atļauts pārvietoties ar 110km/h, spēcīga lietus vai pērkona negaisa laikā neiesakām riskēt, pārvietojoties ar maksimālo atļauto braukšanas ātrumu, jo vasaras riepas var ar to netikt galā. Apskatīsim vasarā izplatītākos braukšanas apstākļus:

Sauss asfalts

Viennozīmīgi, braukšanai vislabvēlīgākie apstākļi. Siltā, saulainā vasaras dienā, braucot pa sausu asfalta virsmu, ļoti labi veidojas saķere, jo šādos apstākļos tam nav nekādu šķēršļu. Auto daudz labāk manevrē lielā ātrumā un bremzēšanas ceļš ir īsāks tieši uz sausa asfalta.

Slapjš asfalts

Kā jau iepriekš minēts, saķeri ar slapju asfaltu apbraud akvaplanēšanas risks. It īpaši stipra lietus laikā iesakām izvēlēties braukšanai drošu un atbilstošu ātrumu.

Grants ceļš

Ja vasarā bieži jābrauc pa grants ceļiem, iesakām izvēlēties Highway Terrain vai vismaz standarta vasaras riepas. Šiem riepu tipiem ir rupjāks protektors, kas labāk veido saķeri ar smiltīm un granti, samazinot risku saslīdēt vai iestigt. Braucot pa grants ceļiem, jāņem vērā seguma kvalitāte. Maksimālais atļautais braukšanas ātrums pa grants ceļu ir 80km/h. Pa šādiem ceļiem, komforta nolūkos, iesakām izvēlēties mazāku diska diametru un augstāku riepas profilu.

Bezceļi

Ir pašsaprotami, ka braukšanas ātrums bezceļos ir minimāls. Turklāt, braukšana dziļos dubļos vai pāri laukakmeņiem ar parastām vasaras riepām nav iespējama, tāpēc jāizvēlas All Terrain vai Mud Terrain dubļu riepas

Secinājumi

Pērkot vasaras riepas iesakam konsultēties ar speciālistiem, kuriem riepas ir ikdiena!

Vasaras riepu izvēlē, pat ņemot vērā visu iespējamo informāciju, spēlē nāk tādi mainīgie faktori kā budžets. Milzīgais mainīgo faktoru daudzums tik tiešām var būt mulsinošs, taču uztraukumam nav pamata! Ja esat apjucis, iesakām lūgt palīdzību MMK Riepu Servisa konsultantiem, kas ieteiks tieši Tavam budžetam un braukšanas stilam vispiemērotākās vasaras riepas! Zvani mums vai dodies uz tuvāko MMK riepu centru. Esam par drošu braukšanu visos braukšanas apstākļos un sniegsim profesionālu konsultāciju riepu izvēlē!

Nevari izvēlēties? Mēs Tev palīdzēsim!

Riepu un disku speciālists Zigmārs

23204444

Izvēlies sava auto riepas

Pieejamība:

Bieži uzdotie jautājumi

  • Kad nepieciešams uzstādīt vasaras riepas?

    Vasaras riepas atļauts lietot no 1. marta līdz 1. decembrim, taču iesakām vasaras riepu uzstādīšanu plānot, vadoties pēc laikapstākļiem un gaisa temperatūras. Vasaras riepas, to īpašā gumijas sastāva dēļ, ir paredzētas braukšanai, kad gaisa temperatūra ir augstāka par 7°C.

  • Bīstamākie braukšanas apstākļi vasarā?

    Viennozīmīgi, bīstāmākais braukšanas faktors vasarā ir akvaplanēšana. Lai akvaplanēšanas risku samazinātu līdz minimumam, iesakām izvēlēties jaunas vasaras riepas vai pat lietus riepas.

  • Jaunas budžeta klases vasaras riepas vai lietotas premium?

    Ja izvēle nonāk starp to, vai izvēlēties jaunas budžeta klases riepas vai lietotas premium, 10/10 gadījumos iesakām izvēlēties jaunas budžeta vasaras riepas. Jaunas budžeta klases auto riepas vasaras sezonai vienmēr svaigas, izgājušas kvalitātes kontroli un atbilst visām ES regulām. Turklāt, tām ir dziļš protektors, kas kalpos daudz ilgāk, nekā pusnobrauktas lietotas riepas. Turklāt, vecas riepas dilst krietni ātrāk, nekā jaunas, jo to gumija jau ir sakaltusi.

  • Vai riepu izlaiduma gadam ir nozīme?

    Kaut arī gumija pārstrādājas lēni, tā diezgan ātri spēj zaudēt elastību un pat plaisāt, ja netiek uzglabāta pareizos apstākļos. Visdrošākās, protams ir pilnīgi jaunas riepas, kas ražotas 1-2 gadu ietvaros.

  • Kā pareizi izvēlēties braukšanas ātrumu?

    Braukšanas ātrums atkarīgs no konkrētajā ceļa posmā pastāvošajiem ierobežojumiem, ceļa seguma kvalitātes un laikapstākļiem. Kaut arī Latvijā ir ceļa posmi, kuros vasarā atļauts pārvietoties ar 110km/h, spēcīga lietus vai pērkona negaisa laikā neiesakām riskēt, pārvietojoties ar maksimālo atļauto braukšanas ātrumu.

  • Ar ko vasaras riepas atšķiras no ziemas riepām?

    Vasaras riepas no ziemas riepām atšķiras ar gumijas sastāvu un protektora rakstu. Vasaras riepu protektora raksti tiek izstrādāti tā, lai samazinātu akvaplanēšanas risku, nodrošinātu pēc iespējas augstāku braukšanas komfortu un veiktspēju. Ziemas riepas, savukārt, izgatavotas no mīksta gumijas sastāva, kas, kombinācijā ar lamelēm, nodrošina lielisku saķeri ar ledu un nezaudē elastību zemās gaisa temperatūrās. Vasaras riepas ziemā neveido saķeri un ziemas riepas vasarā – pastiprināti dilst un “peld”.

Uzzini vairāk

vasaras riepu galerija

slidosais
publ3