P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts
P. 900-1900
O. 900-1900
T. 900-1900
C. 900-1900
Pk. 900-1900
Se. 900-1600
Sv. Slēgts

Pasūtījumi internetā

Jaunums! Savirzes regulēšana MMK pie Rīga Plaza

Jaunums! Savirzes regulēšana MMK pie Rīga Plaza

Jaunums! Savirzes regulēšana MMK pie Rīga Plaza

Savirzes regulēšana MMK pie Rīga Plaza

Savirzes regulēšanai mēs izmantojam modernu ASV ražotu HUNTER “HAWKEYE 4” ELITE CM jaunākās paaudzes lāzeru ģeometrijas savirzes stendu. MMK veic savirzes regulēšanu BMW, Mercedes, Audi, Vw, Škoda, Volvo, Toyota, Honda, Nissan, Ford, Renault, Opel un citiem automobiļiem. Mēs varam saregulēt savirzi visu veidu automobiļiem (vieglajiem, apvidus automobiļiem un komerctransportam līdz 3,5T) mūsu riepu centrā. Mēs sniedzam 100% garantiju visiem veiktajiem darbiem.

Cenas

Savirzes regulēšanas cena ietver gan priekšējās, gan aizmugurējās ass savirzes regulēšanu, ja visas regulēšanas skrūves var atskrūvēt bez problēmām.
Savirzes regulēšana cenas
Savērsuma regulēšana abām auto asīmNo 30.00 EUR
Diagnostika un datora izdruka20.00 EUR
Apvidus un komerctransporta savirzes regulēšanaNo 30.00 EUR

Riteņu ģeometrijas regulēšana – savirze: Kas tas ir un kāpēc tas ir svarīgi?

Savirzes regulēšana ir mehāniska balstiekārtas sistēmas regulēšana, lai nodrošinātu pareizu riteņu novietojumu automašīnā. Šo procesu sauc arī par riteņu ģeometrijas regulēšanu. Pareizi regulēti riteņi ir ļoti svarīgi, jo neregulēti riteņi var izraisīt problēmas, piemēram, nevienmērīgu riepu nolietojumu, palielinātu degvielas patēriņu, slikta braukšanas komfortu un ietekmēt auto vadāmību.

Kādi simptomi liecina, ka nepieciešama savirzes regulēšana?

Viens no simptomiem, kas norāda uz nepieciešamību regulēt savirzi, ir tas, ja automašīna nepārtraukti velk uz vienu vai otru pusi. Stūre arī var būt norāde uz nepieciešamību regulēt savirzi, piemēram, ja braucot taisni, stūre nav vidus stāvoklī vai ja braucot pa līdzenu ceļu, ir jūtamas vibrācijas. Dažreiz savirzes problēmas var vizuāli pamanīt, pārbaudot riepu protektora dziļumu. Kad transportlīdzeklis ir nolikts uz vietas, ir iespējams izmērīt protektora dziļumu dažādās riepas vietās. Ja riepas iekšējā vai ārējā malā ir lielāks nodilums, tas var norādīt uz nepieciešamību regulēt saķeri.

KATEGORIJAS

izpardoshana slider